Condiții de reclamație ale magazinului de internet online (e-shop) DANUB.ro
1. Puteți reclama numai bunurile care au fost achiziționate de la vânzător și care sunt proprietatea cumpărătorului.
2. În cazul în care dreptul de proprietate nu a fost încă transferat de la vânzător către cumpărător, vânzătorul în conformitate cu legislația aplicabilă, poate soluționa cererea numai după plata integrală în conformitate cu § 151 și următoarele din Codul civil.
3. În cazul în care cumpărătorul este un consumator (o persoană fizică care nu acționează în sfera activității sale de afaceri, loc de muncă sau profesie), pentru toate bunurile oferite se oferă o garanție pe o perioadă de 24 de luni, cu excepția cazului în care este specificat altfel la bunuri, și procedura este în conformitate cu Legea privind protecția consumatorului și cu Codul civil. În cazul în care cumpărătorul nu este consumator, procedura este în conformitate cu prevederile Codului Comercial iar perioada de garanție este de 1 an. Perioada de garanție începe din ziua primirii bunurilor de la firma de transport sau direct de la vânzător dacă bunurile sunt ridicate de către cumpărător personal în ziua primirii.
4. Cumpărătorul este obligat să depună reclamația la vânzător imediat după descoperirea defectului.
5. Răspunderea pentru defecte nu se aplică defectelor cauzate de următoarea utilizare:
a. defectul a fost cauzat de deteriorarea mecanică a produsului cauzată de cumpărător,
b. manipularea necorespunzătoare a produsului, într-un alt mod decât cel menționat în instrucțiunile de utilizare,
c. folosirea bunurilor în condiții care nu corespund umidității, efectelor chimice și mecanice ale mediului natural al bunurilor,
d. neglijarea îngrijirii și întreținerii bunurilor,
e. deteriorarea bunurilor din cauza încărcării excesive,
f. utilizarea bunurilor cu încălcarea condițiilor menționate în documentație, principii generale, standarde tehnice, reglementările de siguranță sau alte încălcări ale condițiilor de garanție.
6. Defectele cauzate de un dezastru natural sunt de asemenea, excluse de la răspundere pentru defecte.
7. Răspunderea pentru defecte nu se extinde la uzura normală a bunurilor (sau a unor părți ale acestora) cauzată de utilizarea bunurilor. Prin urmare, o durată de viață mai scurtă a produsului nu poate fi considerată un defect și nu poate fi reclamată.
8. Bunurile reclamate trebuie trimise la adresa noastră: DANUB.sk, SHOP ZONE s.r.o., Masarykova 16, 080 01 Presov, dar nu prin ramburs. Sau aduse personal. Bunurile trebuie să fie ambalate corespunzător, astfel încât să nu existe deteriorări în timpul transportului și vă recomandăm să trimiteți bunurile recomandat sau ca transport asigurat. La bunuri trebuie atașată o copie a dovezii de cumpărare (factura) și vă recomandăm să atașați un Formular de reclamație completat. Reclamația trebuie trimisă exclusiv în scris (prin poștă) sau personal (nu prin e-mail).
9. Vânzătorul confirmă primirea reclamației și emite cumpărătorului o confirmare a aplicării reclamației de bunuri în forma corespunzătoare. Ziua aplicării reclamației este considerată ziua în care vânzătorul a primit bunurile. Dacă nu este posibilă livrarea imediată a confirmării, aceasta trebuie să fie livrată fără întârzieri inutile, dar cel târziu împreună cu documentul privind procesarea reclamației. Confirmarea procesării cererii de reclamație va fi trimisă în scris.
10. Vânzătorul este obligat să stabilească modalitatea de soluționare a reclamației imediat, în cazuri complexe în termen de 3 zile de la data aplicării reclamației. În cazuri justificate, mai ales dacă este necesară o evaluare tehnică complexă a bunurilor, în cel mult 30 de zile de la data aplicării reclamației. După stabilirea modului de soluționare a reclamației, vânzătorul va rezolva imediat reclamația, în cazuri justificate, reclamația poate fi rezolvată ulterior. Cu toate acestea, procesarea cererii de reclamație nu trebuie să dureze mai mult de 30 de zile, de la data depunerii cererii de reclamație. După expirarea perioadei de 30 de zile de procesare a reclamației, cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare și i se va returna întreaga sumă a bunurilor sau are dreptul de a schimba bunurile cu un produs nou.
11. Drepturile cumpărătorului atunci când solicită o reclamație:
a. în cazul unui defect care poate fi înlăturat, cumpărătorul are dreptul să fie înlăturat gratuit, în mod corespunzător și la timp. Modalitatea de înlăturare a defectului decide vânzătorul. Cumpărătorul poate solicita în loc să se repare defectul (repararea) schimbarea articolului defect cu unul fără defecte, dacă acest lucru nu are ca rezultat costuri nerezonabile pentru vânzător, având în vedere prețul bunului sau gravitatea defectului,
b. în cazul unui defect ireparabil care impiedică folosirea corectă a articolului în scopul dat, cumpărătorul are dreptul fie de a schimba articolul, fie de a se retrage din contractul de cumpărare (rambursare).
c. reclamația se consideră soluționată dacă procedura de reclamație se încheie cu livrarea bunurilor reclamate, schimbul acesteia sau restituirea prețului de cumpărare al bunurilor, printr-o invitație scrisă de preluare a prestației sau respingerea întemeiată a acesteia.
12. Nedeteriorarea bunurilor, sau integritatea ambalajului (conform instrucțiunilor de primire a bunurilor) trebuie verificată la preluarea bunurilor, întrucât bunurile se pot deteriora în timpul transportului, recomandăm cumpărătorilor să verifice bunurile în prezența transportatorului. Prin semnătura dvs., declarați curierului că coletul este nedeteriorat.
13. Aceste condiții de reclamație sunt o parte integrantă din termenii și condițiile generale, iar vânzătorul își rezervă dreptul de a le modifica în orice moment, chiar și fără notificarea prealabilă a cumpărătorului.
14. Adresa de contact: DANUB.ro, SHOP ZONE s.r.o., Masarykova 16, 080 01 Presov, Slovakia.
1.4.2016 în Presov.